Klantenservice

Algemene voorwaarden
Voor consumenten zijn onderstaande voorwaarden van toepassing. In de algemene voorwaarden leest de zakelijk gebruiker / afnemer de voorwaarden verbonden aan de levering, betaling en garantie.
Bestellen
Bestellen gaat heel gemakkelijk, door één of meerdere artikel(en) in je winkelwagen te plaatsen en vervolgens op de knop “Afrekenen” te klikken. Het is om te bestellen niet nodig om een account aan te maken, maar  het aanmaken van een account biedt wel veel voordelen. Je kunt o.a. de afhandeling online volgen, een verlanglijstje aanmaken en mocht je nog eens bij ons willen bestellen dan hoef je niet opnieuw je naam en adres in te voeren.
Vul de verzend- en betaalgegevens in en kies een betaalwijze. Na controle van de bestelling en het lezen van de algemene voorwaarden kan de bestelling geplaatst worden. Je ontvangt dan via e-mail een orderbevestiging en status updates. Zodra de bestelling verzonden wordt ontvang je een mail met daarin de Track & Trace informatie van je order. Afhalen van je bestelling is uiteraard ook mogelijk.
Betalen & Prijzen
Betalen gaat heel gemakkelijk en veilig via iDeal (Mister Cash in België) en Pay-Pal, ook is het mogelijk om voor een handmatige bankoverschrijving te kiezen. Je betaalt dan (online) vanuit je eigen bankomgeving of met overschrijvingkaart. De bestelling wordt dan na ontvangst van de betaling verzonden. De vermelde prijzen op de website zijn inclusief BTW en exclusief verzendkosten. Onze vaste verzendkosten voor Nederland zijn ongeacht dag- of avondbezorging, grootte, gewicht en aantal pakketten € 7.75 (€ 6.25 voor aflevering op een afhaalpunt) incl. Track & Trace. Met één uitzondering; brievenbuspakjes. De kosten hiervan zijn € 5.25 (incl. Track & Trace). Er zijn verder geen bijkomende kosten voor vewerking of betaling. Ongeacht de wijze van betalen. Voor België en Duitsland zijn de verzendkosten € 10.00. De verzendkosten naar de overige EU lidstaten vind je in het check-out formulier.
Status bestelling
Een bestelling of order kent voordat hij wordt verzonden een aantal statussen die je, wanneer je een account hebt aangemaakt, kunt volgen.Betaling in behandeling:
    De betaling van de bestelling is nog niet volledig afgerond;
Bezig met verwerken: De klant heeft de bestelling volledig afgerond; Wordt vastgehouden:
    Eén of meer van de bestelde artikelen zijn niet op voorraad. Pakket wordt om die reden aangehouden. Klant wordt hierover per mail geïnformeerd; 
Voltooid: Het pakket wordt door ons samengesteld. Zodra het pakket aan Post Nl is overgedragen ontvangt de klant de laatste mail met hierin de Track & Trace informatie.
Bezorging
Wij verzenden minimaal drie keer per week; op maandag, woensdag en vrijdag. Bestellingen voor 17.00 geplaatst worden, voor zover op voorraad, nog diezelfde dag verwerkt. Voor de bezorging maken wij gebruik van DHL. Op de verzenddag ontvang je van DHL de track & trace code waarmee je de bezorgdag en -locatie kan wijzigen wanneer je verwacht niet thuis te zijn.
Bezorger aan de deur ongelegen of ongewenst? We kunnen het ook voor je op een afhaalpunt af laten geven. Je bespaart bovendien € 2.50 op de bezorgkosten. We kunnen je op het moment online nog geen suggesties voor een afhaalpunt doen. Het pakket gaat naar het punt op kleinste afstand van je adres met gunstige openingstijden. Adres ontvang je met de track & trace code. 
Afhalen
Het is uiteraard ook mogelijk om de via de site bestelde artikelen bij ons af te halen. Heeft je order de status 'Voltooid', dan is deze in Wapenveld tijdens openstelling of na afspraak af te halen. Ook zonder bestelling vooraf zijn we je hier overigens graag van dienst.
Orders bekijken
Een overzicht van alle (lopende) orders is te vinden in 'Mijn account', hier is de status van de order op te vragen en kan er eventueel een extra factuur geprint worden. Ook is het mogelijk om de order nog een keer te bestellen door een herhalings aankoop aan te maken.
Account informatie
Onder 'Mijn account' kunnen de account gegevens aangepast worden, adressen worden aangemaakt en vind je een overzicht van alle eerder gedane bestellingen.
Ruilen & Retourneren
De artikelen worden met zorg gemaakt en verzonden, mocht er desondanks binnen de garantieperiode toch iets kapot gaan dan kan je het artikel terug sturen en zorgen wij voor vervanging / reparatie. Stuur niet zo maar een artikel terug, maar neem eerst contact met ons op via het contactformulier. Je krijgt dan informatie over de retourprocedure.
Mocht je om een ons verwijtbare reden niet tevreden zijn met een ontvangen artikel neem dan binnen 31 dagen na ontvangst contact met ons op via het contactformulier, je krijgt dan informatie over de retourprocedure. Artikelen die je in deze periode ongebruikt in onbeschadigde verpakking retour zendt komen in aanmerking voor volledige vergoeding incl. de verzendkosten. Dit is de zogenaamde afkoelperiode. Deze is bij ons dus viermaal zo ruim als wettelijk verplicht.
Mocht je om een ons niet verwijtbare reden niet tevreden zijn met een ontvangen artikel of het los daarvan terug willen zenden neem dan binnen 31 dagen na ontvangst contact met ons op via het contactformulier, je krijgt dan informatie over de retourprocedure. Artikelen die je in deze periode ongebruikt in onbeschadigde verpakking retour zendt komen in aanmerking voor volledige vergoeding. Dit is de zogenaamde afkoelperiode. Deze is bij ons dus viermaal zo ruim als wettelijk verplicht. De kosten van verzenden zijn in dit geval voor eigen rekening. Wettelijk is de periode waarbinnen terugbetaling dient plaats te vinden een maand. Wij proberen dit echter binnen twee weken af te ronden.
Privacy
QVIST respecteert de privacy van alle gebruikers van haar site en draagt er zorg voor dat de persoonlijke informatie die je ons verschaft vertrouwelijk wordt behandeld. Wij gebruiken je gegevens om de bestellingen zo snel en gemakkelijk mogelijk te laten verlopen. Voor het overige zullen wij deze gegevens uitsluitend gebruiken met jouw toestemming. QVIST verkoopt geen persoonlijke gegevens aan derden.
Disclaimer
Voor de inhoud van deze site alsmede de inhoud van andere uitingen is een disclaimer opgesteld.
Contactgegevens
QVIST Outdoor Cooking
Bezoekadres (hier onze openingstijden en routeplanner)
Groteweg 7
NL 8191JS Wapenveld
BTW: NL002062806B37
KvK: 02082265

© 2003 - 2024 Outdoor Cooking. All Rights Reserved. | Sitemap