Klantenservice

Algemene voorwaarden
Voor consumenten zijn onderstaande voorwaarden van toepassing. In de algemene voorwaarden leest de zakelijk gebruiker / afnemer de voorwaarden verbonden aan de levering, betaling en garantie.
Bestellen
Bestellen gaat heel gemakkelijk, door één of meerdere artikel(en) in je winkelwagen te plaatsen en vervolgens op de knop “Afrekenen” te klikken. Het is om te bestellen niet nodig om een account aan te maken, maar  het aanmaken van een account biedt wel veel voordelen. Je kunt o.a. de afhandeling online volgen, een verlanglijstje aanmaken en mocht je nog eens bij ons willen bestellen dan hoef je niet opnieuw je naam en adres in te voeren.
Vul de verzend- en betaalgegevens in en kies een betaalwijze. Na controle van de bestelling en het lezen van de algemene voorwaarden kan de bestelling geplaatst worden. Je ontvangt dan via e-mail een orderbevestiging en status updates. Zodra de bestelling verzonden wordt ontvang je een mail met daarin de Track & Trace informatie van je order. Afhalen van je bestelling is uiteraard ook mogelijk.
Betalen & Prijzen
Betalen gaat heel gemakkelijk en veilig via iDeal (Mister Cash in België) en Pay-Pal, ook is het mogelijk om voor een handmatige bankoverschrijving te kiezen. Je betaalt dan (online) vanuit je eigen bankomgeving of met overschrijvingkaart. De bestelling wordt dan na ontvangst van de betaling verzonden. De vermelde prijzen op de website zijn inclusief BTW en exclusief verzendkosten. Onze vaste verzendkosten voor Nederland zijn ongeacht grootte, gewicht en aantal pakketten € 7.75. Met één uitzondering; brievenbuspakjes. De kosten hiervan zijn € 3.75 (incl. Track & Trace). Er zijn verder geen bijkomende kosten voor vewerking of betaling. Ongeacht de wijze van betalen. Voor België zijn de verzendkosten € 10.00. De verzendkosten naar de overige EU lidstaten vind je in het check-out formulier.
Status bestelling
Een bestelling of order kent voordat hij wordt verzonden een aantal statussen die je, wanneer je een account hebt aangemaakt, kunt volgen.Betaling in behandeling:
    De betaling van de bestelling is nog niet volledig afgerond;
Bezig met verwerken: De klant heeft de bestelling volledig afgerond; Wordt vastgehouden:
    Eén of meer van de bestelde artikelen zijn niet op voorraad. Pakket wordt om die reden aangehouden. Klant wordt hierover per mail geïnformeerd; 
Voltooid: Het pakket wordt door ons samengesteld. Zodra het pakket aan Post Nl is overgedragen ontvangt de klant de laatste mail met hierin de Track & Trace informatie.
Bezorging
Wij verzenden minimaal drie keer per week; op maandag, woensdag en vrijdag. Bestellingen voor 17.00 geplaatst worden nog diezelfde dag verwerkt. Voor de bezorging maken wij gebruik van PostNl. Met Mijnpakket én de gratis app volg je gemakkelijk online je bestelling en kan je de bezorgdag en -locatie wijzigen als je niet thuis bent.
Bezorger aan de deur ongelegen of ongewenst? PakjeGemak en laat je order bij één van de 2000 afhaallocaties bezorgen. Wij doen je een aantal suggesties in de buurt van het afleveradres. Geef dus je werkadres op wanneer je het pakket in de buurt van je werk wilt afhalen of je vakantieadres, wanneer je op de camping toch nog om het één of ander verlegen zit. PakjeGemak is op dit moment alleen nog in Nederland actief.
Afhalen
Het is uiteraard ook mogelijk om de via de site bestelde artikelen bij ons af te halen. Heeft je order de status 'Voltooid', dan is deze in ons Outdoor Cooking Centre in Zwolle tijdens openstelling of na afspraak af te halen. Ook zonder bestelling vooraf zijn we je overigens graag van dienst in ons Centre.
Orders bekijken
Een overzicht van alle (lopende) orders is te vinden in 'Mijn account', hier is de status van de order op te vragen en kan er eventueel een extra factuur geprint worden. Ook is het mogelijk om de order nog een keer te bestellen door een herhalings aankoop aan te maken.
Account informatie
Onder 'Mijn account' kunnen de account gegevens aangepast worden, adressen worden aangemaakt en vind je een overzicht van alle eerder gedane bestellingen.
Ruilen & Retourneren
De artikelen worden met zorg gemaakt en verzonden, mocht er desondanks binnen de garantieperiode toch iets kapot gaan dan kan je het artikel terug sturen en zorgen wij voor vervanging / reparatie. Stuur niet zo maar een artikel terug, maar neem eerst contact met ons op via het contactformulier. Je krijgt dan informatie over de retourprocedure.
Mocht je om welke reden dan ook niet tevreden zijn met een ontvangen artikel neem dan binnen 31 dagen na ontvangst contact met ons op via het contactformulier, je krijgt dan informatie over de retourprocedure. Artikelen die je in deze periode ongebruikt in onbeschadigde verpakking retour zendt komen in aanmerking voor volledige vergoeding. Dit is de zogenaamde afkoelperiode. Deze is bij ons dus viermaal zo ruim als wettelijk verplicht. De kosten van het retourneren zijn in dit geval voor eigen rekening. Wettelijk is de periode waarbinnen terugbetaling dient plaats te vinden een maand. Wij proberen dit echter binnen twee weken af te ronden.
Privacy
QVIST respecteert de privacy van alle gebruikers van haar site en draagt er zorg voor dat de persoonlijke informatie die je ons verschaft vertrouwelijk wordt behandeld. Wij gebruiken je gegevens om de bestellingen zo snel en gemakkelijk mogelijk te laten verlopen. Voor het overige zullen wij deze gegevens uitsluitend gebruiken met jouw toestemming. QVIST verkoopt geen persoonlijke gegevens aan derden.
Disclaimer
Voor de inhoud van deze site alsmede de inhoud van andere uitingen is een disclaimer opgesteld.
Contactgegevens
QVIST Outdoor Cooking
Postadres
Postbus 46
NL 8000AA Zwolle
Bezoekadres (vind hier onze openingstijden en routeplanner)
Ceintuurbaan 15
NL 8022AW Zwolle
BTW: NL1842.63.347B01
KvK: 02082265

© 2003 - 2017 Outdoor Cooking. All Rights Reserved. | Sitemap